شرکت سایبان برقی متین

ساخت وبلاگ

مشکلات رایج استفاده از سایبان چیست؟ سایبان ها در کنار مزایایی که دارند، دارای یک سری مشکلات نیز می باشند. سایبان ها یکی از ابزار های ارزشمند برای ایجاد سایه به شمار می روند که معمولا برای پارکینگ ها، خودروها، پوشش استخرها، رستوران ها و... مورد استفاده قرار می گیرد. این سایبان ها ممکن است پس از مدتی استفاده به دلایل مختلفی دچار مشکل شود. 

گود شدن پارچه سایبان ها

پارچه های سایبان در حالت عادی به صورت محکم و زیبا بر روی بدنه سایبان قرار دارند. این پارچه ها پس از مدتی گود شده و سفتی خود را از دست می دهند. دلیل این امر قفل شدن بازوهای سایبان می باشد. با مشاهده گود شدن پارچه سایبان برقی ها نیازی به نگرانی نیست و برای رفع آنها تنها کافیست بازوهارا در جهت معکوس بکشید تا پارچه ها کاملا محکم شده و گودی آن از بین برود. 

عدم کارکرد موتور سایبان

عدم کارکرد موتور یکی از مشکلاتی است که در برخی موارد در سایبان ها به وجود می آید. لازم به ذکر است که موتور سایبان ها مجهز به یک موتور گرمایشی می باشد تا مانع از گرمای بیش از اندازه سایبان ها شود. 

نصب سایبان پارکینگ

یکی از مهم ترین مواردی که باعث کاهش مشکلات سایبان ها می شود نصب صحیح و اصولی سایبان ها می باشد. نصب سایبان ها دارای اصولی هستند که رعایت نکردن آنها باعث بروز مشکلاتی در این محصول می شود. به همین منظور در صورتی که تخصصی در زمینه نصب سایبان ندارید بهتر است که این پروسه را به نصابان متخصص بسپارید.

ویژگی سایبان ها

سایبان ها انواع مختلفی دارند که در زیر وجه اشتراک بین تمامی سایبان ها را به صورت اختصار بیان می کنیم:

1. مقاومت در برابر باران و آفتاب

2. عمر طولانی و ماندگاری بالا

3. جنس پارچه ضد آب

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

مشکلات رایج در هنگام استفاده از سایبان چیست؟

محصولات سایبان متین:

سایبان برقی | سایبان پارکینگ | سایبان چتری |

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02122361050

02122361051

شرکت سایبان برقی متین...
ما را در سایت شرکت سایبان برقی متین دنبال می کنید

برچسب : سایبان چتری, سایبان برقی, خرید سایبان چتری, پارچه سایبان چتری, , نویسنده : اهورا saybun بازدید : 201 تاريخ : سه شنبه 16 فروردين 1401 ساعت: 16:47